Break-up stuff


*Cand iti voi vedea zambetul si voi stii ca nu e pentru mine, atunci imi vei lipsi cel mai mult…

*Un milion de cuvinte nu te vor aduce inapoi. Stiu pentru ca am incercat. Nici un milion de lacrimi. Stiu asta pentru ca am plans.

*Cea mai pasionala iubire are cel mai rece sfarsit. Asa ca daca ma iubesti lasa-ma sa plec si fugi repede fara sa stiu. Inima mi-e prea intunecata pentru a-mi mai pasa, nu pot distruge o iubire care nu exista de fapt…

*Aerul din jurul meu e greu ca intr-o cusca si iubirea nu e decat un camuflaj al furiei.

*Cumva simt ca imi pierd steaua, ma pregatesc sa dispar, iubirea ta a stins lumina ce ma tinea vie.

*Asculta, cred ca tu si eu am ajuns la final. Vrei o reactie? A, bine, ok.

*Defectele mele sunt singurele care au mai ramas pure din toata relatia asta.

*Sper ca stii ca au inceput sa se vada liniile false din zambetul tau.

*Cum mai pot spera cand un nor sta deasupra mea? Tu esti partea din mine pe care vreau sa o inlatur.

*Iubirea e zgomot, e suferinta, iubirea este acea melodie trista pe care o cant mereu.

*Trec peste cu un zambet, nu e nevoie sa plang. Un fleac e mai important decat situatia aceasta.

*Tu esti lectia pe care a trebuit sa o invat, eu am fost castelul pe care tu l-ai ars…

Leave a Reply

