Momente de creatie =)

Darurile vremelnice, visele

Dorm si ma afund in vise.
Marea asta moarta incearca sa ma inece.
Oare tu esti pe mal, ma vezi, imi auzi tipetele?
Ma poti salva sau vei incerca sa te ascunzi?

Sufletul meu gol nu mai respira,
Inima mea nu mai bate,
E inlantuita pe vecie
Caci am pierdut ce mai mult iubeam… te-am pierdut pe tine.

De ziua mea as vrea sa primesc o scrisoare…
As vrea sa mi se spuna din nou „te iubesc”,
Chiar daca nu vei fi tu persoana care o va face.
Vreau cuvinte de dor cuiva sa soptesc.

Revenind la mare, mi-am dat seama…
Ai fost doar un vis, o iluzie, o speranta.
Dorinta de a fi iubita m-a facut sa ma pierd…
De realitate, de viata pe care o duc, de… mine.

Chiar si asa… tot respir pentru a te avea,
Iubesc pentru a te purta mereu in vis,
Doresc pentru a ma simtii dorita,
Traiesc pentru ca tu sa ma poti iubii…

Asimetria cuvintelor asezate pe foaie
Ma face sa-mi doresc un nou inceput.
Totul as vrea sa arda-n vapaie
Si de astazi sa pot spera din nou.

Obisnuiam sa te vad… in vis…
Ma vedeam cu tine la batranete,
Mergeam de mana, soptindu-ne secretele pe care le-am pastrat…
Din egoism, din nestiinta, de teama…

Ma vad si acum cu tine.
Atunci cand ma sarutai, stiam ca ti-a fost dor de mine,
Stiam ca ma iubeai…
Sau poate a fost doar o impresie…?

As vrea sa fug iar… departe…
Sa uit de tot, de mine, de noi…
Caci totul a fost doar un dar vremelnic
Iar darurile vremelnice sunt tot ce mi-ai daruit.

Leave a Reply

