Quotes from Anti-Lolita, by Emily Tanimura

• „Caut discul de la petrecere si il ascult la nesfarsit. Il ascult fara sa fac nimic altceva decat sa-l ascult. Discul haraie pe pick-up. Il pun inca o data. Si dansez. A treia oara, efectul e deja mai slab. Ca un chewing-gum care nu mai are gust. Ascult mereu discurile asa, pana ce isi pierd orice farmec. Pana la dezgust.
Apoi, pun un alt disc…”
• Imi spune :
„Mi se pare ca te vad in fiecare zi. Vad parul cuiva sau un profil, un mod de a merge care se aseamana cu al tau. Fata se intoarce, dar nu esti niciodata tu si, cu toate astea, am impresia ca te vad pretutindeni.”
• De fiecare data cauta sa ma duca intr-un loc nou.
„ – In felul asta nu vei putea sa mai treci pe aici fara sa te gandesti la mine.”
• Il doream, fara sa stiu ce am sa fac cu el, asa cum nu stiu ce sa fac cu rochiile mele de seara atarnate in dulap, pe care nu le voi purta niciodata.
• Declinul unei culturi se observa in dezintegrarea ritualurilor sale. Poate ca e adevarat si in privinta relatiilor umane.
• Noptile pe care ni le petrecem vorbind… sunt nopti speciale. Lucrurile pe care ni le spunem in aceste clipe nu le mai amintim niciodata, cel putin nu in timpul zilei.
• Privirea mea, in acel moment, era numai pentru el, o privire intima, visatoare…
• Inchid ochii, imi place vocea lui. E ceea ce imi place la el cel mai mult…
• Ma mangaie pe par, ma tine de mana si ma asigura ca totul o sa fie bine. Niciodata nu vom mai fi atat de aproape de acest viitor pe care nu-l vom mai trai decat in clipa asta.

Leave a Reply

