You (yes you)!

Noapte alba… ajung târziu acasă.
Mi-ai lăsat mâncarea în cuptor.
Jumătate dezvelită ai adormit.
Mă înfior… Mă înfior…

Mă întind în pat lânga tine,
Îmi îngrop ziua în părul tău…
Respirăm amândoi împreună,
Ne amestecăm… Ne amestecăm…

Ne amestecăm trupurile-n noapte…
Ne amestecăm pân-ajungem şoapte…

Pe limba ta o şoaptă vreau să ajung,
Să mă topesc…
În tine vreau să mor, să mă ascund
Şi să luminez…

Râsul tău duminica dimineaţa…
Mă stropeşti cu roşu, eu visez.
În ochii tăi văd restul vieţii mele,
Ne amestecăm… Ne amestecăm…

Ne amestecăm trupurile-n noapte,
Ne amestecăm pân-ajungem şoapte…

De-acum şi până mor îţi dau viaţa mea,
Te rog s-o primeşti!
Un satelit de dor în jurul tău voi fi,
Ai să străluceşti…

Cu tine vreau s-alerg,
Cu tine vreau să râd,
Cu tine vreau să tac,
Cu tine vreau să plâng,
Cu tine vreau să sper,
Cu tine vreau să iert,
Cu tine vreau…
Cu tine vreau să râd,
Cu tine vreau să tac,
Cu tine vreau să plâng,
Cu tine vreau să sper…

Cu tine vreau să iert,
Cu tine vreau să pierd,
Cu tine vreau să mor,

Cu tine vreau… TOT

Leave a Reply

