Esti… tot. :)

Esti primul meu gand al primei clipe a diminetii.
Esti ingerul ce ma salveaza in momentele caderii mele in infern.
Esti vraja diminetii ce ma ameteste intr-un simplu sarut, cel mai dulce lucru pe care-l voi putea vreodata simti.
Esti vedeta noptilor grele in care lumina patrunde greu, dar prin tine simt mii si mii de culori ce-mi invaluie sufletul intr-o minune a diminetii.
Esti steaua cerului in care-mi vad visele implinite printr-o singura privire a acelor ochi caprui ce nu obosesc niciodata a ma privi, soptindu-mi parca tainele dragostei ce ne invaluie sufletele reci, umplandu-le cu expresii fine de caldura.
Esti intunericul ce ma forteaza a deveni puternica atunci cand simt ca as putea oricand sa cedez in fata greutatilor ce ma apasa din ce in ce mai tare… ma salvezi.
Esti raza diminetii ce-mi inteapa obrajii rosii de caldura emanata de corpurile noastre ce se unesc pentru a deveni o singura fiinta.
Esti speranta ce ma indeamna sa nu cedez in clipele de nebunie ce ma pandesc la fiecare colt al uitarii faptului ca sunt adult, desi ma comport mereu ca un copil ce vrea sa creasca sub aripa ta, protejat de sagetile rautatilor ce vin din afara.
Esti umarul pe care stiu ca voi putea sa plang atunci cand voi simti ca ceva mai presus de mine ma depaseste, insa peste acel ceva voi trece mereu, nu cu usurinta, ci cu increderea si speranta ca tu-mi vei fi aproape si ma vei urmari cu atentia acordata unui prunc abia nascut, ce trebuie sa invete incet-incet sa mearga.
Esti jumatatea sufletului meu ce tanjeste dupa cealalta jumatate, pentru a putea forma intregul in care tu te afunzi cat mai adanc – as vrea, cu a mea dragoste, sa te poti ineca.
Esti suflul de viata ce-mi permite sa mai fac un pas spre viitorul neinchipuit si poate, daca tu vei fi, frumos.
E posibil sa te descriu in atatea cuvinte, insa ce rost ar avea cand pot sa-ti spun ce reprezinti mult mai simplu? Pentru mine, esti… tot.

Leave a Reply

