Taci, nu mai vreau sa te ascult!

Imi spui ca ma pierd printre mii de ganduri…
„De ce nu inveti sa citesti printre randuri?”

Imi spui ca, pentru a te avea, trebuie sa cresc…
Maturizarea, dragul meu, vine o data cu tine.
Se pare ca asa nu-ti mai convine…

Imi spui ca-mi pierd timpul cu prostii.
Prostiile alea sunt visele mele, sa stii!

Imi spui „De ce nu intelegi? Asa nu se mai poate, trebuie sa cresti!”.
Am obosit sa tot incerc, sa caut si sa culeg raspunsuri la aceste intrebari care-mi ucid sufletul, in loc sa-mi ofere acea senzatie de fluturi in stomac.

Da, sunt copil. Si ce?!
La inceput, tocmai asta te-a atras la mine!

Dupa ce ma tot certi si continui sa te porti ca un parinte,
In loc de ceea ce esti de fapt, uiti ca astfel ma ranesti, prin aceste mii de cuvinte,
Ce-n mintea mea rostul nu-si mai au demult.
Nu te mai inteleg, nu vreau sa mai ascult!

Dupa toata mustrarea facuta,
Imi spui „Nu te schimba, ramai papusa mea!”.

Ce-ar trebui sa mai inteleg?!
Ma vrei asa cum sunt, dar ma renegi pentru ca sunt asa?
Nu cred ca stii ce-i in mintea ta.

Ar trebui sa ma schimb ca sa ma poti iubi mai mult?
Ar trebui sa nu mai fiu ceea ce sunt?
Ce-ar trebui sa fac pentru a ma privi?
Nu te-nteleg, nu te mai pot iubi!

Mereu „schimba-te, cresti, asculta ce-ti spun… n-ai sa mai glumesti!”.
Dar viata e o gluma, dragul meu,
O gluma amara, vezi ca e greu…
Imi spui ca gluma-i lucru serios.
Da, atunci si adevaru-i misterios!
Si daca e sa ne gandim, spune-mi, cine glumeste mai mult?
Taci, nu mai vreau sa te ascult!

Copilaria… am depasit-o, insa in mine a ramas acel copil de odinioara, da,
Dar asta nu inseamna ca nu ma pot vedea in lumea ta.
Tu esti cel care neaga faptul ca, desi copil cum sunt, stiu sa te ascult.
Si atunci, spune-mi, tot eu sunt cea oarba, cea visatoare?

Taci, nu mai vreau sa te ascult!

Leave a Reply

