O iubire ca-n filme

Ne certam si apoi ne impacam din nou,
Poate nu-ti dai seama…
Eu nu vreau decat sa te pot iubi,
Dar imi place drama.
Hai sa ne mintim si sa ne iubim
Ca sa umplem zile.
Astazi ma ignori, maine vii cu flori…
Asta-i iubire!
Baby mi-e dor sa iesim din decor
Si cand luminile se sting,
Sa zbor cu tine spre stele mi-e dor
De o iubire ca in filme,stii
La,la,la,la,la
La,la,la,la,la
Sa ne iubim iar ca doi copii
La,la,la,la,la
La,la,la,la,la
O iubire ca in filme,stii

Unii se urasc, altii se iubesc…
Lucru care atrage,
Subiect tabu nu ne place, nu,
Dar toata lumea o face.
La televizor sau in dormitor
Lumea se iubeste.
Oamenii-s actori, casa-i un decor
Intr-o mare poveste

Baby mi-e dor sa iesim din decor
Si cand luminile se sting
Sa zbor cu tine spre stele mi-e dor

Leave a Reply

