Cand ne iubeam

Iubesc valurile marii care-mi aduc aminte de intaiul nostru sarut… mi l-ai furat de pe buze, dar nu am putut sa nu-ti raspund. Era sublim tot ce-am simtit atunci, cand m-atingeai, cand ma iubeai…

Iubesc lumina diminetii pentru ca-mi aminteste de noptile albe ce mi le ofereai cand in patul tau ne petreceam timpul, cand ma iubeai…

Iubesc soarele pentru ca el a fost cel care ne-a incalzit in zilele reci, cand ne certam din nimicuri, cand ne spuneam lucruri rele, cand ne iubeam…

Iubesc iarna pentru ca mi-a daruit sufletul tau, plin de dragostea pe care mi-o porti…

Iubesc cearsafurile moi si albe pentru ca ne inveleau trupurile goale ce lipite stateau, dupa ce o intr-o singura fiinta se contopeau, cand ne iubeam…

Iubesc ploaia ce ne-a spalat fetele in timp ce pe banca, in parc, stateam si ne priveam, cand ne iubeam…

Iubesc adierea rece a vantului ce obrajii mi-i intepa cand iti spuneam ca tu esti viata mea…

Iubesc zapada… da, zapada, din care bulgari faceam si ne jucam… ca doi copii ne prosteam, cand ne iubeam…

Iubesc tot ceea ce simteam, dar, mai presus de toate, iubesc clipele cand ne iubeam…

Leave a Reply

